mennessä Tiina Hasari | huhti 21, 2020
Askelmittarit käytössä Hyödynnä askelmittareita osana opetusta. Satakunnan koulutuskuntayhtymä, Sataedu, on ottanut käyttöön askelmittareita eri aloilla. Askelmittareiden käytön pohjalta on päästy opiskelijoiden kanssa keskustelemaan liikkumisesta ja minkälaista...
mennessä Tiina Hasari | huhti 21, 2020
Seppo-mobiilipeli Seppo pelillisyysalusta on suunniteltu mobiiliin koulutukseen ja oppimiseen. Peleissä yhdistyvät tavoitteellinen toiminta, oman osaamisen käyttäminen ja yhdessä tekeminen. Tehtävien suorittaminen, saadut pisteet ja välitön palaute innostavat ja...
mennessä Tiina Hasari | huhti 21, 2020
iWall -peliseinä iWall on riemastuttava ja monipuolinen, useita liikunnallisia pelejä yhdistävä tuote, jota voi samanaikaisesti pelata 1-2 pelaajaa. Peleissä liikutaan erilaisissa ympäristöissä, joissa etenemistä ja liikkumista pelaajat ohjaavat omilla liikkeillään....
mennessä liikkuvaamis | kesä 7, 2019
X-breikki Luo tai hyödynnä alla olevilta sivustoilta löytyviä Powerpoint-esityksiä, joilla voi helposti lisätä liikettä opetettaviin asioihin. Kuka tahansa voi luoda kätevästi uusia breikkejä slideshare -ohjeen mukaisesti (linkki vie Slideshare-sivustolle). Ota...
mennessä liikkuvaamis | kesä 7, 2019
Kahoot Kahoot on kysely -ja visailusovellus. Kahootiin voi tehdä erilaisia monivalintakyselyjä. Opettajan lisäksi myös opiskelijat voivat tehdä visailuja. Opiskelijat pystyvät käyttämään välinettä ilman, että siihen tarvitsee kirjautua. Hyödynnä sovellusta vaikka eri...