mennessä Tiina Hasari | touko 30, 2022
Jumppakamu Jumppakamu-sivusto saa jokaisen ikään liikkumaan. Selaa, innostu, liiku! Jumppakamun avulla kuka tahansa pystyy harrastamaan liikuntaa ajasta ja paikasta riippumatta. Liikuntasisällön suunnittelusta ja toteutuksesta vastaavat Vesiliikuntakeskus...
mennessä Tiina Hasari | huhti 29, 2022
Pelaaminen ja fyysinen kunto Tauota ja vaihtele työasentoja Pelaamisesta voi kertyä runsaasti paikallaanoloa, joka rasittaa nuorta selkää. Toisaalta peliympäristöt toimivat monille tärkeinä sosiaalisina ympäristöinä. Uudet Back to Move! -e-urheiluvideot kannustavat...
mennessä Tiina Hasari | maalis 3, 2022
Hyvinvoinnin ammattilainen-testi Opiskelija voi testata testillä, miten hyvin hän hallitsee hyvinvointiansa rakentavat tekijät. Testi antaa palautteen vastaajan vahvuuksista sekä hyvinvointiin liittyvistä kehittämiskohteista. Hyvinvoinnin ammattilainen -testi...
mennessä Tiina Hasari | maalis 3, 2022
Fantasia -mobiilipeli Liikettä lisäävä ja aivoja aktivoiva mobiilipeli ammatillisiin oppilaitoksiin Fantasia -mobiilipeli on SAKU ry:n Pelaa!-hankkeessa tuotettu maksuton peli ammatillisten oppilaitosten käyttöön. Pelissä liikutaan Fantasia-maailmassa, jonka tarina...
mennessä Tiina Hasari | marras 15, 2021
Break Pro -taukoliikuntasovellus BREAK PRO on Suomessa kehitetty taukoliikuntasovellus, joka aktivoi liikkeelle virkistävien ja tehokkaiden taukoliikuntavideoiden avulla. Aseta opiskelu- tai työpäivääsi sopivat aikavälit taukoliikunnan toteuttamiselle. Smart Moves...